Obecnie NFT znamy przede wszystkim jako cyfrową sztukę. William Quigley, który jest jednym ze współzałożycieli Tether twierdzi jednak, że w ciągu dekady, cyfrowe certyfikaty autentyczności staną się niezwykle popularne.
Tokeny NFT w ciągu dekady zmienią świat?
Oparte na technologii blockchain tokeny mogą jego zdaniem stać się jednym z elementów tradycyjnej sprzedaży towarów detalicznych. Quigley jest absolutnie przekonany, że swoje cyfrowe odpowiedniki będą miały wszelkie produkty konsumenckie, których nie da się zjeść. Ma się to stać w właśnie w ciągu tej dekady.
Współzałożyciel wspomnianej kryptowaluty uważa, że zmiany zaczną następować już w ciągu najbliższych lat. Już teraz widać, że niektóre z branż są żywo zainteresowane nowymi możliwościami zarobku. Dość wspomnieć decyzję Marvela czy coraz częściej pojawiające się informacje na temat tokenów NFT w świecie sportu.
NFT w świecie mody
Serwis beincrypto.pl wskazuje, że niewymienne tokeny są też coraz bardziej popularne w świecie mody. Współpracę w tej kwestii nawiązały chociażby marki LVMH, Cartier Richemont i Prada SpA. NFT miałyby tu służyć do uwierzytelniania produktów i tworzenia ich cyfrowych odpowiedników.
Eksperymenty w tej kwestii najczęściej pojawiają się u pomniejszych marek. Neuno z Sydney chce na przykład, aby ich „szafę 3D” można było podłączyć do innych platform i kupioną w sklepie sukienkę „nosić” także w sieci. Wygląda na to, że to dopiero początek wielkiego rozwoju rynku tokenów NFT.
Za: beincrypto.pl