Amerykańskie przedsiębiorstwo nawiązało także współpracę z rynkami NFT KnownOrigin, OpenSea, Rarible i SuperRare, aby wyświetlić dane uwierzytelniające na swoich platformach.
Adobe wchodzi w NFT. „Poświadczenie treści” jedną z funkcji
Nowa funkcja, określana jako „poświadczenie treści” może przechwytywać dane dotyczące tożsamości podczas edycji obrazu w oprogramowaniu i przechowywać je jako metadane. Firma udostępniła też odpowiednią witrynę, dzięki której można zweryfikować metadane poświadczeń obrazów. Użytkownicy mogą powiązać konta Adobe i poświadczenia treści z profilami w mediach społecznościowych lub portfelami kryptowalutowymi. Jeśli następnie sprzedają swoje prace jako NFT, platformy handlowe będą mogły pokazać cyfrowy certyfikat oparty na poświadczeniach zweryfikowanych przez Adobe. Poświadczenia zostaną również umieszczone w Behance, internetowej witrynie z portfolio firmy Adobe.
Adobe udostępnia opcję „przygotuj jako NFT”
Jeszcze w tym miesiącu twórcy będą mogli skorzystać z opcji „przygotuj jako NFT”:
Adobe odpowiada na zapotrzebowanie konsumentów. Artyści narzekają, że nawet jeśli emitują [NFT] swoich dzieł wykonanych w oprogramowaniu Adobe, inni mogą tworzyć imitacje tych dzieł i nie ma sposobu, aby udowodnić, kto jest oryginalnym twórcą
– wyjaśnia Scott Belsky.
Rynek NFT staje się coraz bardziej popularny. Już dzisiaj z tego wariantu tokenu korzystają takie osobistości jak m.in.: raper Eminem, Grimes (wokalistka i była partnerka Elona Muska), czy zespoły takie jak Megadeth, Behemoth oraz Kings of Leon. Nie można też pominąć MFT NBA, który upamiętnia najważniejsze wydarzenia w historii ligi.
Źródło: Bitcoin.pl