Dynamo Kijów wprowadza bilety w NFT

Pojawił się kolejny pomysł na zastosowanie niewymiennych tokenów. W takiej formie bilety na sezon 2021 wprowadza klub piłkarski FC Dynamo Kijów.

Bilety na giełdzie Binance NFT mają się pojawić pod koniec tego miesiąca. To część kampanii „100 Creators Campaign”. Jak informują media, znany klub z Kijowa nie ma jednak zamiaru traktować tego typu transakcji jednorazowo. Dynamo Kijów chce proponować bilety w formie NFT regularnie.

Za bilety NFT odpowiadać będzie Moonwalk

Pomysł klubu piłkarskiego wspierany jest przez platformę blockchainową Moonwalk ze Stanów Zjednoczonych. Dzięki niej możliwa będzie integracja NFT z fizyczną oraz wirtualną sprzedażą biletów na wydarzenia czy systemami nagród konsumenckich.

Współzałożyciel wspomnianej firmy Greg Consiglio podkreślił, że klub stał się bardzo przyszłościową marką właśnie dzięki opracowaniu nowych sposobów zaangażowania fanów.

Sprzedaż biletów NFT ma się stać normą

Z kolei wiceprezes klubu Mark Ginzburg dodaje, że to nie ukłon w stronę mody i FC Dynamo Kijów ma dobrze przemyślaną strategię i podąża za wyznaczonym celem. Zależy im na tym, aby był on największym liderem technologicznym piłki nożnej na starym kontynencie w najbliższych latach.

Jedynymi dostawcami biletów NFT na mecze drużyny mają być Binance NFT i Monnwalk. Ich zakup będzie możliwy już od najbliższego sezonu. Dyrektor pierwszej z firm na Europę Wschodnią jest zdania, że już niedługo bilety NFT będą normą. Gleb Kostarev uważa też, że właśnie Binance będą tutaj liderem.

Jak informuje serwis bitcoin.pl, Dynamo chce zaoferować na początku 25% biletów na mecze domowe jako NFT.

Za: bitcoin.pl

Źródło zdjęcia: Валерий Дед via Wikipedia, CC BY 3.0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzedni wpis

Pół miliona dolarów za słynny mem „Disaster Girl”

Następny wpis

Co zrobić z ciepłem wyprodukowanym przez koparkę kryptowalut? Można na przykład stworzyć… jacuzzi!

Powiązane wpisy